'De ontplofte koffer' - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Daniek Marinus - WaarBenJij.nu 'De ontplofte koffer' - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Daniek Marinus - WaarBenJij.nu

'De ontplofte koffer'

Blijf op de hoogte en volg Daniek

26 April 2015 | Nederland, Ermelo

Ik kijk opzij naar mijn mobiel en zie dat het tien uur is geweest. Over twaalf uur zit ik in het vliegtuig op weg naar Tasmanië. Een onrealistische gedachte nu ik net een dag terug ben van een geweldige week in Wenen. Vol goede moed sta ik op, probeer ik wakker te worden en begint de eerste opgave: mijn koffer inpakken. Eerst worden al mijn kleren georganiseerd op bed, vervolgens komen daar boeken, cadeautjes voor de hostfamilies en andere 'zooi' bij. En dan, dan komt het moment van het werkelijke inpakken. Na drie keer opnieuw de koffer georganiseerd te hebben krijg ik hem met hulp van mijn moeder dicht door er met ons volle gewicht op te gaan zitten. Rits dicht en niets meer aandoen. Hopen dat de tas niet zal ontploffen. Deel één van deze opgave voltooid, nu de rugtas nog. Weer gaan we op dezelfde wijze aan het werk. Alles op het bed uitspreiden en dan in mijn tas leggen (lees 'proppen'). Een klein vreugdedansje wordt gedanst als ook dat gelukt is. Ik leg mijn koffer op de weegschaal die half niet meer werkt en besluit dat ik me voor het exacte gewicht laat verassen op het vliegveld.

I'm ready to go! (maar niet voordat ik eerst mijn laatste Nederlandse maaltijd op heb *grijnst*)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniek

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 4872

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 18 Mei 2015

Let's start the journey

Landen bezocht: