'Het meisje dat niet door de security heenkwam' - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Daniek Marinus - WaarBenJij.nu 'Het meisje dat niet door de security heenkwam' - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Daniek Marinus - WaarBenJij.nu

'Het meisje dat niet door de security heenkwam'

Door: Daniek Marinus

Blijf op de hoogte en volg Daniek

27 April 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Om de vliegreis wat aangenamer te maken had ik iets bedacht waardoor de reis wat minder saai zou worden. Met zekere stappen loop ik richting de security. Sinds korte tijd kan je door een automatische controle. Voor de reis heb ik bedacht dat ik me ga voordoen als een 18 plusser die regelmatig voor werk moet reizen. Ik scan mijn paspoort en zie dat ik op assistentie moet wachten. Een meneer wuift naar mij en roept iets. Ik kan hem niet verstaan en hij herhaalt wat hij zegt: ‘Je bent nog maar 16 en daarom moet je naar de bali gaan.’ Als ik weer maar half versta wat hij zegt, schreeuwt de meneer het nog een keer hard door de ruimte heen. Iedereen heeft door dat ik nog geen 18 ben. Mijn eerst tacktiek is mislukt. Na een paar minuten herpak ik mijzelf met een tweede tacktiek. Dit keer doe ik alsof ik bij een familie hoor. Ik heb een familie op het oog en waar zij gaan zitten, ga ik ook zitten. Na een half uur bedenk ik me dat dit misschien stalkerig zou kunnen overkomen en stop ik ook hier maar mee. De rest van de reis liep voorspoedig en heb ik heerlijk genoten van de film Frozen. Tijdens de overstap in Dubai maakte ik vrienden met een vrouw van 36 uit Melbourne, een jongen van 28 uit Nieuw-Zeeland en een mevrouw van boven de 60 uit de UK. Met zijn vieren hebben we gekletst, wat gedronken en de uren doorgebracht. Aangekomen in Australie maak ik een vreugdedans want nu gaat het allemaal pas echt beginnen!

  • 29 April 2015 - 10:16

    Martijn:

    Leeft zo weinig..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniek

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 4896

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 18 Mei 2015

Let's start the journey

Landen bezocht: